PS4
Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT
Iki salos plėtinys
„Ghost of Tsushima: Legends“ internetinis co-op režimas
Skaitmeninis mini albumas
Kūrėjų komentarai
Vienas technikos taškas
„Hachiman’s Favor“ užkeikimas
„Hero of Tsushima“ apvalkalų rinkinys
PS4
PS5
Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT
Iki salos plėtinys
„Ghost of Tsushima: Legends“ internetinis co-op režimas
Skaitmeninis mini albumas
Kūrėjų komentarai
Vienas technikos taškas
„Hachiman’s Favor“ užkeikimas
„Hero of Tsushima“ apvalkalų rinkinys
Nuklyskite už mūšio lauko ribų, kad patirtumėte feodalinės Japonijos dvasią taip gyvai kaip niekada iki šiol. Šiame atviro pasaulio veiksmo žaidime jūs keliausite po plačias erdves ir kvapą gniaužiantį kraštovaizdį, susidursite su įdomiais veikėjais, pamatysite įžymias istorines vietas ir atskleisite paslėptą Cušimos grožį.
Naršykite kruopščiai sukurtus regionus, kuriuose verda kunkuliuojantis salos gyvenimas – nuo banguojančių laukų ir ramių šventovių iki senovinių miškų, kaimų ir ryškių kalnų peizažų. Tyliomis natūralios harmonijos akimirkomis atraskime ramybę ir paguoskite sutiktus žmones, kuriems reikia jūsų pagalbos.
Džinas brendo ir tobulėjo samurajų apsuptyje. Kai mongolai nugalėjo samurajų pajėgas, Džino pasaulis sugriuvo. Jis susidūrė su didžiausiu gyvenimo pasirinkimu: kovoti beatodairiškai laikantis samurajų garbės kodekso ir pralaimėti kovą arba išduoti savo mokytojų tradicijas ir kautis nesirenkant priemonių tam, kad apsaugotų salą ir jos žmones.
Siekiant išvaduoti Cušimą Džinui prireiks senų draugų ir netikėtų sąjungininkų paramos bei patarimų. Jam teks laužyti tradicijas ir tapti kovotoju, kuris bet kokia kaina gina savo namus.
Mongolai – nenuspėjamas ir kovų užgrūdintas priešas. Juos galima įveikti tik puoselėjant ir pritaikant Džino sugebėjimus, ieškant naujų taktikos gudrybių, kurios galėtų apginti salą ir Cušimos žmones.
Akis į akį kaukitės su priešu artimoje kovoje, naudodami samurajų kardą – kataną. Įvaldykite lanką, kad galėtumėte nukenksminti pavojų per nuotolį mirtį nešančiu tikslumu. Išsiugdykite gebėjimą judėti nepastebimai ir klaidinti priešininkus.
Klaidus kraštovaizdis ir organiška kovos taktika paverčia Cušimą tobulu mūšio lauku, kuriame galima ir reikia naudoti įvairius sugebėjimus, ginklus ir taktikas. Tą patį tikslą galima pasiekti skirtingais keliais, puoselėjant savitą kovos stilių. Universalumas ir kūrybiškumas – svarbiausias Džino ginklas.
Džinas pradeda žaidimą būdamas samurajumi, tačiau bėgant laikui jis įgyja naujų įgūdžių ir pritaiko naujas kovos taktikas, kurios samurajams yra svetimos. Samurajus tampa Šmėkla. Žaidimo metu jūs geriau pažinsite Džiną, pavojus, kurie jo tyko ir atrasite sąjungininkų, kurie padės jam įveikti sunkumus.
Šimura – Cušimos valdovas. Būdamas Džino dėde šis samurajus Džinui atstojo tėvą. Nuo mažumės dėdė ugdė savo giminaitį, kad šis taptų garbingu kariu ir sektų samurajų tradicijomis. Todėl naujoji Džino Šmėklos kovos taktika jam kelia vis didesnį susirūpinimą.
Chanas – mongolų generolas ir Cušimos salą grobiančios mongolų kariuomenės vadas. Tai negailestingas ir klastingas priešas. Jis padarys viską, kad nugalėtų savo priešus. Kad galėtų su juo susigrumti kaip lygus su lygiu Džinui teks išduoti savo garbės kodeksą ir priimti sunkius sprendimus.
„Ghost of Tsushima: Legends“ – tai tinklinis kooperatyvinis daugelio dalyvių žaidimas, kurio veiksmą įkvėpė japonų liaudies pasakojimai ir mitologija. Pasirinkite vieną iš keturių veikėjų klasių – Samurajų, Medžiotoją, Roniną arba Žudiką – žaiskite su draugais arba suraskite naujų bičiulių internetu ir pasinerkite į dviejų ar keturių žaidėjų išgyvenimo misijas.